پنجشنبه ۱۶ فروردین ۰۳

مبلمان شهری

تولید و فروش انواع مبلمان شهری و پارکی

۵ بازديد
۰ ۰

برج نوری
برج نوری دستی- برقی

برج نوری دستی- برقی سیستم روشنایی شهری است که در جهت نورپردازی محیط مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول به طور معمول در ارتفاع بین 6 الی 70 متر تولید می شود. برج نوری دستی- برقی در بسیاری از مکان ها از قبیل کارخانجات، فرودگاه ها، اسکله ها، بنادر، پارکینگ های عمومی، هتل ها، بزرگراه ها و... مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول از قطعات مختلفی همچون تابلو برق، سیم بکس، چراغ آلارم، میله برقگیر، پروژکتور و نورافکن و... ساخته شده است.

۷ بازديد
۰ ۰

سطل زباله بتنی
سطل زباله بتنی در کرج

امروزه با توجه به افزایش حجم زباله های تولیدی توسط بشر استفاده از سطل زباله ها از اهمیت فراوانی برخوردار است. این سطل زباله ها در ظرفیت های مختلفی تولید می شوند و بسته به کاربردی که دارند در بسیاری از مکان ها از قبیل پارک ها، خیابان ها، بوستان ها، تفرجگاه ها، پیاده روها و... مورد استفاده قرار می گیرند. سطل زباله بتنی از دوام و مقاومت زیادی در برابر عوامل محیطی مختلف نظیر شرایط آب و هوایی، ضربه، رطوبت، مواد شیمیایی و... برخوردار است.

۶ بازديد
۰ ۰

تابلو معابر
فروش تابلو معابر

تابلو معابر از جمله معروف ترین تابلوهای ترافیکی است که در ابتدای خیابان ها و کوچه ها نصب می شود. نوع نوشتار این تابلوها، برش کامپیوتری است که از دوام و طول عمر بالایی برخوردار است و در دراز مدت از خوانایی و وضوح آن کم نمی شود. تابلو معابر باید بر روی یک پایه متصل به زمین در فضاهای عمومی شهری نصب شود. این تابلوها دارای بست مناسب جهت نصب بر روی پایه می باشند. تابلو معابر از دوام و مقاومت بالایی در برابرعوامل محیطی مختلف نظیر سرما، گرما، رطوبت و... برخوردار است و دچار پوسیدگی و زنگ زدگی نمی شود.

۷ بازديد
۰ ۰

پایه چراغ زینتی باغی
پایه چراغ زینتی باغی در تهران

پایه چراغ زینتی باغی در جهت نورپردازی و روشنایی محیط مورد استفاده قرار می گیرد. این پایه چراغ ها در ارتفاعات مختلف تولید می شوند و بسته به کاربردی که دارند در بسیاری از مکان ها از قبیل پارک ها، فضای سبز، خیابان ها، بوستان ها، پیاده روها و... مورد استفاده قرار می گیرند. بر روی پایه چراغ زینتی باغی می توان از انواع حباب یا هد همچون حباب شیشه ای یا پلاستیکی استفاده کرد. نصب این پایه چراغ ها در محوطه باغ، باغچه، ویلا و... موجب می شود تا گل ها و گیاهان جلوه زیباتری داشته باشند.

۷ بازديد
۰ ۰

لوازم ورزشی پارکی
لوازم ورزشی پارکی در تبریز

لوازم ورزشی پارکی در جهت استفاده عموم افراد و به منظور ورزش کردن در پارک ها و اماکن عمومی نصب می شود این تجهیزات نقش مهمی در حفظ سلامتی و تندرستی افراد جامعه ایفا می کنند. لوازم ورزشی پارکی از لحاظ نحوه عملکرد مشابه با لوازمی است که در باشگاه های ورزشی مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول از تنوع زیادی در طرح و رنگ برخوردار است. لوازم ورزشی پارکی در انواع گوناگونی همچون بارفیکس، مسگری، پرس سینه، دوچرخه ثابت، اسکی فضایی، پرس پا و... تولید می شود.

۸ بازديد
۰ ۰

لوازم ورزشی پارکی

لوازم ورزشی پارکی در کرج


لوازم ورزشی پارکی نقش مهمی در ایجاد احساس نشاط  شادی در افراد جامعه دارد. این تجهیزات از لحاظ عملکرد به چهار دسته دستگاه های انعطافی، دستگاه های کششی، دستگاه های موثر بر قلب و عروق و دستگاه ها قدرتی تقسیم می شوند. لوازم ورزشی پارکی با توجه به عوامل تاثیر گذار زیادی از قبیل نوع طراحی، نوع رنگ، جنس و کیفیت مواد سازنده، تعداد سفارش و... قیمت گذاری می شود. شما مشتریان عزیز می توانید این محصول را از فروشگاه های معتبر در سراسر کشور خریداری نمایید
۱۰ بازديد
۰ ۰

پایه چراغ خیابانی
تولید پایه چراغ خیابانی

پایه چراغ خیابانی سیستم روشنایی شهری است که با هدف تامین نور مورد نیاز محیط طراحی و تولید شده است. این محصول از لحاظ سطح مقطع به دو دسته لوله ای و چند وجهی تقسیم می شود. پایه چراغ خیابانی در دو مدل ساده و دکوراتیو تولید می شود. پایه چراغ های دکوراتیو دارای اشکال زیبا و منحصر به فرد می باشند و از قیمت بالاتری برخوردارند. پایه چراغ خیابانی ساده فاقد هر گونه طرح و دکور خاصی است و در ساده ترین شکل تولید می شود.

۱۱ بازديد
۰ ۰

لوازم ورزشی پارکی
شرکت تولیدی وسایل ورزشی پارکی


وسایل ورزشی پارکی به آن دسته از تجهیزاتی گفته می شود که در جهت حفظ سلامت و تناسب اندام شهروندان در پارک ها و بوستان ها و... مورد استفاده قرار می گیرد. از مهم ترین مزایای لوازم ورزشی پارک می توان به دسترسی آسان به این تجهیزات اشاره کرد. امروزه لوازم ورزشی پارکی به عنوان یکی از اصلی ترین اجزای هر پارک به شمار می آید. این تجهیزات را می توان به راحتی در پارک ها و بوستان ها پیدا کرد و مورد استفاده قرار داد.
۷ بازديد
۰ ۰

برج نوری
قیمت  برج نوری 15 متری

برج نوری 15 متری یکی از انواع برج نوری است که در ارتفاع 15 متر تولید شده ودر انواع برج نوری تلسکوپی ، برج نوری استادیومی ، برج نوری هد ثابت برج نوری هد متحرک تولید و عرضه می گردد. این برج های نوری مانند موارد مشابه  دارای پوش ضد زنگ گالوانیزه  و پروژکتور های با کیفیت با تعداد متغیر می باشند. برچ نوری 15 متری یک سازه  با  ارتفاع زیاد است که در انواع مختلف لوله ای و جند ضلعی و از ورق های فولاد st37 تولید می گردند این ورق ها بصورت اور لپ در کنار هم قرار گرفته و یک استوانه چند وجهی با اضلاع بین 6 ال 12 وجه تولید می نماید.
۱۱ بازديد
۰ ۰

 برج نوری

برج نوری دستی_ برقی


برج نوری انواع مختلفی دارد که از لحاظ عملکرد مکانیکی و ازلحاظ نورپردازی و ساختار در دسته بندی های جداگانه قرار می گیرد. برج های  نوری از لحاظ عملکر مکانیکی به سه دسته ، برج نوری دستی، برج نوری برقی ،برج نوری دستی برقی  تقسیم می شود. برج نوری دستی برقی نوعی از برج نوری است که برای به حرکت درآوردن هد برج نوری از یک وینچ برقی که به کمک یک گیربکس کار میکند بهره می گیرند. . برج نوری دستی برقی ساختاری مشابه با برج نوری دستی دارد . با این تفاوت  که برای به حرکت درآوردن  هندل وینچ دستی به جای دست از یک گیر بکس با نیروی محرکه الکترو مکانیکی استفاده می شود .