شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

آرشیو شهریور ماه 1401

تولید و فروش انواع مبلمان شهری و پارکی

۱۴ بازديد
۰ ۰
استوانه ترافیکی زیر مجموعه ای از جداکننده های ترافیکی است که باعث افزایش نظم در خیابان ها و کاهش حجم ترافیک و تصادفات در معابر شهری می شود. این محصول با رنگ هایی چون زرد و نارنجی تولید شده و مورد استفاده قرار می گیرد. جنس استوانه ترافیکی از پلاستیک، لاستیک یا فلز است که نوع پلاستیکی آن کاربرد بیشتری دارد و از قابلیت خم شدن و طول عمر بالاتری برخوردار می باشد. استوانه ترافیکی پلاستیکی در هر کشوری با توجه به استانداردهای ترافیکی آن تولید می گردد، اما به طور کلی استاندارد جهانی آن با ارتفاع 1.15 متر و قطر 10 سانتی متر شناخته می شود.
۱۵ بازديد
۰ ۰
راهبند ترافیکی تجهیزاتی هستند که در آن یک مانع افقی به پایه ای با ارتفاع مشخص متصل است و به صورت کنترل از راه دور باز و بسته می شود. این ابزارهای حفاظتی در مکان های مختلفی مانند پارکینگ های عمومی، مسیرهای ورودی ادارات، ایستگاه راه آهن و فرودگاه، مراکز عمرانی شهری، مراکز خرید و مجتمع های بزرگ تجاری و… استفاده می شود.
راهبند ترافیکی اتوماتیک به دو دسته کلی راهبند افقی و راهبند عمودی تقسیم بندی می شود. از طرف دیگر بسته به نوع موتور و سیستم داخلی انواع مختلفی دارند. راهبند خودکار با اندازه های طولی متفاوت و به ارتفاع یک متر طراحی و تولید می شود. همانطور که پیش از این هم کارکرد آن را توصیف کردیم، این ابزار امنیتی در مسیر عبور و مرور خودروها به اماکن عمومی قرار گرفته و مسیر را مسدود و محدود می کند.
۱۵ بازديد
۰ ۰
نمایشگاه خدمات شهری اگر بخواهیم به صورت دقیق تر خدمات شهری را تعریف کنیم باید بگوییم که خدمات شهری تمامی وسایل و ابزار مورد نیاز در هر شهر می باشند که توسط نهاد های گوناگون و شهرداری برای افزایش حال رفاه شهروندان و ایجاد آسایش و زیبایی در شهر استفاده می شوند. مبلمان شهری شامل نیمکت های چوبی پارک تا صندلی های بتنی و فلزی و غیره است. مبلمان شهری تمام تجهیزات نصب شده در شهر است که همه افراد می‌ توانند به صورت عمومی از آنها استفاده کنند و این وسایل و اشیا با داشتن رنگ و فرم و ماهیت می‌ توانند باعث ارتقاء سطح کیفی زندگی شهروندان شوند.
۱۷ بازديد
۰ ۰
برج نوری ثابت ساده ترین و به دلیل قیمت ارزان تر نسبت به سایر نوع ها رایج ترین نوع برج نوری می باشد که به دلیل ثابت بودن هد یا سبد پروژکتور در بالای برج عملیات تعمیر، سرویس و نگهداری پروژکتور ها در بالا برج انجام می شود. 
این نوع برج ها در دو مدل نردبان دار و بدون نردبان تولید می گردد که در مدل نردبان دار از نردبان مخصوص که شامل حفاظ است برای دسترسی به هد استفاده می شود ولی در مدل بدون نردبان باید از بالابر استفاده شود که مناسب اماکنیست که دارای بالابر می باشند.
۲۰ بازديد
۰ ۰
پایه چراغ پارکی در ارتفاع های مختلفی ساخته می شود که از کاربردهای آن می توان به محوطه های پارکی، حیاطی و باغ اشاره کرد. با توجه به مساحت محیط هرچه مساحت بزرگتر باشد ارتفاع پایه چراغ پارکی نیز بلندتر می باشد. در محیط های کوچک نیز پایه چراغ ها کوتاه می باشد. انواع پایه روشنایی پارکی در ارتفاع های 2.5 الی 4 متری ساخته می شوند که با توجه به محیطی که باید روشن کنند ارتفاع آن ها انتخاب می شوند. پایه چراغ پارکی با پوشش رنگ الکترواستاتیک کوره ای ساخته می شوند. شرکت آکو پارک تولید کننده انواع پایه چراغ پارکی می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر از مشخصات تجهیزات پارکی و قیمت پایه چراغ پارکی با شماره کارشناسان فروش این مجموعه در ارتباط باشید.
۱۷ بازديد
۰ ۰
سطل زباله گالوانیزه خیابانی ، با افزایش جمعیت و در نتیجه افزایش میزان تولید زباله ، استفاده از مخازن زباله  به نسبت قبل گسترش بیشتری داشته و به عبارت دیگر به طور مستقیم تامین کننده سلامت و بهداشت جامعه می باشد ازین رو در صنعت تولید سطل زباله شرکت های زیادی فعالیت خود را آغاز کرده و آن را گسترش دادند ، مجموعه آکوپارک در زمینه تولید انواع سطل زباله گالوانیزه کوشیده است تا با استفاده از عالی ترین مواد خام و نازل ترین قیمت ، محصولات با کیفیتی را ارائه نماید تا ضمن جلب نظر مشتریان عزیز به انبوه سازی هرچه بیشتر در زمینه تولید سطل های زباله گالوانیزه و متناسب با نیاز روز برسد همچنین با ارائه پشتیبانی و ضمانت محصولات ، کیفیت هرچه بیشتر را تضمین می کنیم.
۱۷ بازديد
۰ ۰
کفپوش گرانولی با کیفیت از مقاومت بسیار بالایی برخورد هستند و دوام بالای آنها باعث ماندگاری و عمر طولانی این کفپوش ها می شود و همچنین به خاطر خاصیت الاستیته ای که دارند باعث می شود تا تمام ضربه ها را به خود جذب کرده و جزء کفپوش های نشکن به شمار می روند.
تردد فضاهایی مانند باشگاه های ورزشی بالا بوده و همچنین احتمال اینکه دستگاه بدنسازی و انواع وزنه های سنگین بر روی سطوح کفپوش ضربه های سنگین وارد کند وجود دارد.
از این رو کفپوش گرانولی می تواند در برابرعبور ماشین، ضربه و تردد بالا مقاومت بالایی از خود نشان دهند.
۱۷ بازديد
۱ ۰
پایه چراغ خیابانی ساده به صورت ساده و بدون هیچ طرح و شکلی می باشد و به همین جهت مناسب نصب در جاده های بین شهری است. پایه چراغ خیابانی ساده از نظر پوشش دهی در دو نوع رنگ شده و گالوانیزه گرم تولید می شود. نوع گالوانیزه روکشی از جنس روی دارد که دارای مقاومت بالایی می باشد به صورتی که از داخل و بیرون به وسیله روی مذاب پوشش دهی می شوند. به همین جهت مناسب نصب در مکان هایی با رطوبت زیاد است، این پایه به دو صورت لوله ای و چند وجهی تولید می شود. نوع لوله ای به صورت چند تکه بوده و در قسمت پایینی دارای ضخامت بیشتری می باشد و هر چه به قسمت های بالایی نزدیک می شود از ضخامت آن کم می شود.  در این نوع پایه ها قطعات به صورت اورلپ در هم جوشکاری می شوند و استحکام بسیار بالایی در مناطق باد خیز دارند .
۱۷ بازديد
۱ ۰
برج های نوری در دو حالت برج نوری دستی و برج نوری برقی تولید می‌شوند. نوع دستی در ارتفاعات 6 ، 9 ، 12، 15 متر تولید می‌شوند که نهایتاً می‌توان 6 پروژکتور روی هد آنها نصب کرد. در این برج‌ها یک وینچ دستی هندلی در محل دریچه برج نصب می شود. با چرخش دسته هندل وینچ دستی، سیم بکسل هد نگهدارنده برج بالا و پاِیین می‌شود .
در برج‌های بالاتر از 15متر از الکتروموتور و گیربکس برقی جهت به حرکت در آوردن هد استفاده می‌شود. تعداد پروژکتورهای 8 تا 16عدد روی هد این برجها قابل نصب خواهد بود. و در اولین مرحله هد، سیم بکسل، الکترو موتور، گیربکس و وینچ نصب می‌شود .
بعد از علم شدن برج ، هد پروژکتور در پائین ترین حالت خود در ارتفاع پائین قرارمی گیرد و نصاب اقدام به نصب پروژکتورها، سیم‌کشی و نصب تابلوبرق (در برجهای برقی ) می‌کند .
۱۹ بازديد
۱ ۰

نمایشگاه خدمات شهری

پایه روشنایی نیز یکی از مبلمان در خدمات شهری می باشد که مهمترین کارکرد آن‌ها ایجاد فضاهای اجتماعی و امکان تعامل با اطراف در تاریکی است و البته برآورده کردن نیازهای امنیتی. بعد از آن نوبت کارکرد زیبایی‌شناسی می‌رسد که رنگ و روشن و خاموش شدن چراغ برای آن مورد توجه قرار می‌گیرد. وجودچراغ‌ها به ویژه در ورودی‌ها، تقاطع‌ها، پله‌ها و به طور کلی قسمت‌هایی که مسیر با تغییرات ناگهانی روبرو می‌شود، ضروری است. گاهی این تصور اشتباه در بین برخی شهروندان وجود دارد که شهر هر چه نورانی‌تر باشد و چراغ‌های نئون بیلبوردها در هر گوشه و کنار جلوه‌گری کنند، به توسعه‌یافتگی نزدیک‌تر است و رویای زندگی‌شبانه شهر تحقق پیدا می‌کند.