جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

آرشیو خرداد ماه 1402

تولید و فروش انواع مبلمان شهری و پارکی

۹ بازديد
۰ ۰

پایه چراغ خیابانی
فروش عمده پایه چراغ خیابانی

فروش عمده پایه چراغ خیابانی در مجموعه آکوپارک صورت می گیرد. مجموعه آکوپارک با سال ها سابقه درخشان در زمینه فروش انواع مبلمان شهری به ویژه پایه چراغ خیابانی فعالیت می کند. این مجموعه  تخفیفات ویژه و استثنایی را برای مشتریان عزیزی که پایه چراغ خیابانی را به صورت عمده خریداری نمایند در نظر گرفته است.

پایه چراغ خیابانی

پایه چراغ خیابانی از جمله پرکاربردترین تجهیزات شهری است که به منظور روشنایی و نورپردازی محوطه هایی با عرض کم و طول زیاد مورد استفاده قرار می گیرد. پایه چراغ خیابانی سهم بسزایی در زیباسازی چهره شهر دارد. این پایه چراغ ها در بسیاری از مکان ها از جمله پل ها، باغ ها، فضای سبز، پارک ها، خیابان ها، پیاده روها، معابراصلی و فرعی و... مورد استفاده قرار می گیرند.
۱۱ بازديد
۰ ۰

برج نوری
قیمت برج نوری 12 متری

برج نوری که با نام های دیگری نظیر برج روشنایی ، دکل روشنایی هم شناخته می شود نوعی از دکل های روشنایی مرتفع است که جهت تامین روشنایی مناطق و محوطه های باز مورد استفاده قرار گرفته و در گروه تولیدی آکو پارک طراحی و تولید می شود.

کاربرد برج نوری

برج نوری برای روشنایی محوطه های بزرگ مانند پارک ها، تفرجگاه ها، میدان ها، خیابان ها، پل ها ، محوطه ساختمان ها نظیر بیمارستان ها، کارخانجات و ... استفاده زیادی دارند. این سازه ها به دو صورت برج نوری دستی (گیربکسی، وینچی) و برج نوری گیر بکس برقی تولید و نصب می شوند. برج های روشنایی یا دکل روشنایی از نظر کاربرد بر عکس پایه روشنایی خیابانی می باشند زیرا برج های نوری برای روشنایی مکان هایی که طول زیاد دارند و عرض کم مناسب نیستند.
۱۱ بازديد
۰ ۰

برج نوری
خرید دکل برج نوری

خرید دکل برج نوری از مجموعه آکوپارک برای مشتریان عزیز امکان پذیر می باشد. 
مجموعه آکوپارک به عنوان بزرگترین مرکز فروش برج نوری تخفیفات ویژه و استثنتایی را برای مشتریان عزیزی که برج نوری را به صورت عمده خریداری نمایند در نظر گرفته است. 

دکل برج نوری

برج نوری یکی از پرکاربردترین تجهیزات شهری است که با هدف روشنایی و نورپردازی محوطه های وسیع مورد استفاده قرار می گیرد.
 بدنه برج نوری متشکل از یک دکل چند وجهی است. بدنه فلزی برج نوری به منظور جلوگیری از زنگ زدگی به روش گالوانیزه گرم محافظت شده است. 

کاربرد برج نوری

برج نوری در جهت تامین روشنایی محوطه های باز همچون کارخانجات، بنادر، اسکله ها، سایت های نفت و گاز، پالایشگاه ها، پارک ها، پارکینگ ها، فرودگاه ها و... مورد استفاده قرار می گیرد.
برج نوری امنیت محیط های شهری را در هنگام تاریکی تامین می کند.
۱۳ بازديد
۰ ۰

گلدان بتنی
گلدان بتنی ارزان

گلدان بتنی مانند نیمکت ها، چراغ های روشنایی و… یکی از اجزای مبلمان شهری هستند که در زیباسازی و طراحی محوطه های شهری و پارک ها استفاده می شوند. در حوزه فضاسازی شهری، مبلمان شهری نقشی پر رنگ دارند و مفاهیم بسیار گسترده ای را در بر می گیرند.
گلدان بتنی به عنوان عنصری جهت زیباسازی محیط به کار می رود. گلدان ها مانند قابی هستند که قسمتی از طبیعت را جدا کرده و در خود جای می دهند. وجود این دسته از مبلمان و تجهیزات شهری، علاوه بر زیبایی بصری، هویت بخش بوده و سلیقه فرهنگی یک شهر را به نمایش می گذارد. گلدان بتنی می‌تواند مکانی برای گل و گیاه های طبیعی یا مصنوعی باشد.

فروش گلدان بتنی ارزان

همانطور که ما در خانه با نگهداری گیاهان در گلدان های زیبا، نمای خانه خود را زیبا می‌کنیم، گلدان بتنی نیز برای زیبا نمودن فضای شهر استفاده می شوند. بدون شک نقش گلدان ها در زیباسازی منظر شهری بسیار تاثیر گذار است، چرا که با نصب و جانمایی درست گلدان های زیبا و مدرن در خیابان ها، کوچه ها و محله ها می توانیم شهری پویا و چشم نواز داشته باشیم.
استفاده از گلدان بتنی در کشور ما مخصوصا در ایام نزیک به عید نوروز بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد و شهرداری ها با کاشت گل در گلدان بتنی و همچنین اضافه نمودن گلدان های جدید با طراحی های خاصی سعی می کنند جلوه نو و تازه ای به شهر دهند و به استقبال از بهار و سال نو روند.