پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

آرشیو آبان ماه 1401

تولید و فروش انواع مبلمان شهری و پارکی

۱۵ بازديد
۰ ۰

نیمکت بتنی
نیمکت بتنی شهری

نیمکت بتنی شهری بخشی از تجهیزات مبلمان شهری می باشد که از اهمیت بسیار بالایی برخوردار هستند  و محل استراحت کوتاه مدت افرادی است که مشغول پیاده روی و یا ورزش در پارک ها و یا فضای سبز هستند و همینطور در میادین شهر ها و کنار خیابان ها و پیاده رو برای استراحت کوتاه مدت افرادی طراحی و نصب می شوند که پس از پیاده روی بسیار و خسته کننده برای و خرید و کارهای دیگر نیاز به استراحت دارند . بنابراین وجود نیمکت های بتنی شهری برای رفاه شهروندان لازم و حائز اهمیت است.

کاربرد نیمکت بتنی شهری

قبل از هر چیز شما باید بدانید نوع نیاز شما برای خرید نیمکت بتنی شهری برای چه چیزی و چگونه می باشد. با نظر گرفتن این مسئله که نیمکت ها باید در برابر شرایط محیطی و جوی مقاوم باشند و از طرفی برای استراحت افراد راحت و مطابق استاندارد های مورد نیاز برای تولید نیمکت تولید شده باشند و با وجود تمام این مسائل باید از نظر ظاهری طوری باشند که محیط را زیبا تر کنند بنابراین باید قبل از همه چیز نیاز خود را بدانیم و فاکتور های مهم برای انتخاب خود را به خوبی در نظر داشته باشیم.
کاربرد نیمکت های بتنی با توجه به انواع مختلفی که وجود دارد بسیار متفاوت از یکدیگر هستند. بر همین اساس با در نظر گرفتن نوع کاربرد هر کدام از انواع نیمکت ها در طرح های ساده و مدرن باید با انواع محیط ها سازگاری داشته باشند . نیمکت های بتنی طرح چوب در انواع گوناگون با هدف تناسب با محیط های طبیعی تولید می گردد . نیمکت های بتنی قوس دار، نیمکت سنگی تخت کلاسیک، نیمکت ساده بتنی، نیمکت های بتنی پارکی کلاسیک، نیمکت شهری و پارکی، نیمکت سیمانی و ... از مدل های گوناگون نیمکت های بتنی ارائه شده توسط شرکت آکوپارک می باشند.
۱۴ بازديد
۰ ۰

نیمکت بتنی
انواع نیمکت بتنی

نیمکت بتنی یکی از تجهیزات پرکاربرد و مهمی است که در سراسر شهر قرار گرفته است. نیمکت بتنی در مدل ها، طرح ها و ابعاد متنوعی ساخته می شود. از انواع نیمکت بتنی در محیط هایی مانند پارک ها، جنگل ها و خیابان هایی که تردد ماشین وجود ندارد استفاده می شود. شرکت آکو پارک تولید کننده انواع نیمکت بتنی با بهترین کیفیت و مرغوب ترین مواد اولیه در خدمت مشتریان عزیز می باشد. نیمکت بتنی یکی از مهم ترین انواع نیمکت های پارکی و شهری است که در جهت آسایش و احساس آرامش شهروندان استفاده می شود. انواع نیمکت بتنی عبارتند از: نیمکت بتنی ساده، نیمکت بتنی قوس دار، نیمکت بتنی کلاسیک، نیمکت بتنی پارکی کلاسیک، نیمکت بتنی شهری و پارکی ، نیمکت بتنی تخت مکعبی. نیمکت بتنی به دلیل بتن به کار رفته در ساختار خود از استحکام و مقاومت بالایی برخوردار است. این نوع از نیمکت ها وزن بالایی دارد. به همین دلیل نیازی به نصب ندارند. نیمکت بتنی در برابر ضربه های مختلف، شرایط مختلف آب و هوایی، باران، سرما و گرما بسیار مقاوم است. بتن موجود در ساختار نیمکت بتنی مقاومت بالایی دارد و به سادگی دچار شکستگی، ترک خوردگی نمی شود. نیمکت بتنی علاوه بر استحکام و دوام بالایی که دارد ظاهر زیبایی هم دارد که به زیبا سازی محیط و فضای شهری کمک می کند. نیمکت بتنی به دلیل فراوانی مصالح بتنی و قیمت مناسب آن در کشور  قیمت پایین و مقرون به صرفه ای دارد. 
نیمکت بتنی قوسی کلاسیک:  نیمکت بتنی قوسی کلاسیک برای استراحت و استفاده از هوای آزاد در تالارها و اماکن تفریحی، پارک ها، بوستان ها و فضای سبز نصب می شود. ویژگی مهم این محصول ضد ضربه بودن، ضد شکستگی و ضد پوسیدگی است. 
۱۵ بازديد
۰ ۰

نیمکت بتنی
نیمکت بتنی در شیراز

نیمکت بتنی از تجهیزات شهری برای استراحت و راحتی شهروندان در فضای باز عمومی است که در طرح های ساده و مدرن تولید می شود. و با توجه به نوع کاربری آن و فضای مورد نظر می تواند خریداری و مورد استفاده قرار گیرد. شرکت آکوپارک یکی از مراکز تولید کننده های تجهیزات شهری به ویژه نیمکت بتنی در شیراز می باشد و نیمکت بتنی از زیر مجموعه های تجهیزات پارکی، با کیفیت بالا و قیمتی مقرون به صرفه در آکو پارک تولید و ارائه می شود. شما عزیزان می توانید برای دریافت قیمت نیمکت بتنی در شیراز با ما تماس بگیرید.

مزایای نیمکت بتنی در شیراز

نیمکت بتنی مقاومت بالایی در برابر گرما و سرما دارد و به همین علت استقبال زیادی از این مدل نیمکت می شود. این محصول در برف و باران آسیب نمی بیند و عمر بالایی دارند. نیمکت بتنی به دلیل بزرگی و وزن زیادی که دارند مورد سرقت قرار نمی گیرند و همچنین احتیاجی به نصب ندارند. اگر ضربه ایی به آن وارد شده و دچار شکستگی شود برای ترمیم فقط به یک قالب گیری احتیاج است و به طور کل تعمیر راحتی دارند. از نیمکت بتنی در شیراز در فضاهای پر تردد و شلوغ استفاده بیشتری می شود. نیمکت بتنی در مقایسه با انواع دیگر قیمت مناسبتری دارد.
۱۶ بازديد
۰ ۰

نیمکت بتنی 
نیمکت پارکی بتنی باغ

نیمکت های پارکی بر اساس جنس و مصالح به کار رفته در ساخت آن ها دارای انواع مختلفی می باشند. نیمکت پارکی بتنی باغ یکی از نیمکت های پر طرفدار است که ساختار آن از بتن و سیمان می باشد. برخی از مدل های این نیمکت می تواند با ترکیبی از بتن و چوب ساخته شود. به دلیل به کار بردن بتن، این نیمکت از مقاومت بالایی برخوردار بوده و دچار ترک خوردگی و شکستگی نمی شود. نیمکت پارکی بتنی باغ بر حسب نیاز به صورت تک نفره یا چند نفره و در طرح های مختلفی ساخته می شود. 

فروش نیمکت پارکی بتنی باغ

نیمکت پارکی بتنی باغ به عنوان یکی از تجهیزات مبلمان شهری در پیاده رو خیابان ها مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین این نیمکت در داخل و بیرون محوطه ی پارک ها به کار برده می شود. با توجه به تقاضای زیاد برای خرید نیمکت بتنی، مجموعه های مختلفی تولید کننده و ارائه دهنده این محصول هستند. شرکت آکوپارک، یکی از معتبرترین مجموعه ها در زمینه ی فروش نیمکت پارکی بتنی باغ در انواع طرح ها و مدل ها است که این محصول را با کیفیت بالایی عرضه می کند.

خرید نیمکت پارکی بتنی باغ

قبل از خرید نیمکت پارکی بتنی باغ شما باید بدانید نوع نیاز شما برای خرید این محصول برای چه چیزی و چگونه می باشد. با در نظر گرفتن این مسئله که نیمکت ها باید در برابر شرایط محیطی و جوی مقاوم باشند و از طرفی برای استراحت افراد راحت و مطابق استاندارد های مورد نیاز برای تولید نیمکت تولید شده باشند و با وجود تمام این مسائل باید از نظر ظاهری طوری باشند که محیط را زیبا تر کنند بنابراین باید قبل از همه چیز نیاز خود را بدانیم و فاکتور های مهم برای انتخاب خود را به خوبی در نظر داشته باشیم.
۱۴ بازديد
۰ ۰

گلدان بتنی 
گلدان بتنی بزرگ اصفهان

گلدان بتنی بزرگ در اصفهان با استفاده از مرغوب ترین و با کیفیت ترین مواد اولیه ساخته می شود. گلدان های بتنی شهری با نام های دیگری از جمله گلدان پارکی و گلدان صخره ای در بازار به فروش می رسند. این گلدان ها به منظور کاشت گل های طبیعی و مصنوعی در مکان های مختلفی از شهر قرار داده می شوند. گلدان های بتنی از پرکاربردترین مبلمان شهری می باشند. این گلدان ها به دلیل آنکه مقاومت بالایی در برابرعوامل محیطی مختلف دارند بیشتر در فضاهای باز مورد استفاده قرار می گیرند. گلدان های بتنی در طرح های ساده و شیکی ساخته می شوند و با انواع فضاها هماهنگی دارند و موجب زیباسازی فضا می شوند. 

جنس گلدان بتنی بزرگ

همانطور که از نام این محصول نمایان است این گلدان ها از جنس بتن می باشند. بتن ترکیبی از آب و سیمان است. بتن مورد استفاده در ساخت این گلدان ها از نوع بتن مسلح می باشد. بتن مسلح موجب دوام و مقاومت گلدان در برابر عوامل محیطی مختلف و ضربه و آسیب می شود.
۱۵ بازديد
۰ ۰

 گلدان بتنی
گلدان بتنی دیوار حائل 

گلدان بتنی دیوار حائل در مجموعه آکوپارک در بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به فروش می رسد. شما می توانید این محصول را در رنگ ها و مدل های مختلف از این گروه خریداری نمایید. جهت دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های درج شده در سایت ارتباط برقرار نمایید.

گلدان بتنی دیوار حائل چیست

گلدان بتنی دیوار حائل یکی از انواع گلدان های بتنی است. این گلدان را می توان به راحتی بر روی دیوار نصب کرد. گلدان بتنی دیوار حائل بهترین گزینه برای استفاده در مکان های شیب دار است. این گلدان ها از بتن ساخته شده اند. بتن مورد استفاده در ساخت این نوع گلدان ها از نوع بتن مسلح با عیار 400 کیلوگرم می باشد. گلدان های بتنی دیوار حائل نقش مهمی در زیباسازی فضای شهری دارند. این گلدان ها مقاومت زیادی در برابر فشار و ضربات دارند. گلدان بتنی دیوار حائل دارای تخلخل و شیارهایی است که فضای مناسب تری را برای رشد گیاهان فراهم می کند.
۱۴ بازديد
۰ ۰

گلدان بتنی
گلدان بتنی خرید

امکان خرید گلدان بتنی از مجموعه آکوپارک برای مشتریان عزیز فراهم آمده است. گلدان های بتنی در ابعاد و طرح های مختلفی تولید می شوند بنابراین این امکان را به شما می دهند تا متناسب با نیاز خود آنها را خریداری نمایید. گلدان های بتنی نمونه ای از گلدان های شهری می باشند. این گلدان ها به نسبت سایر گلدان های شهری دوام و استحکام بالایی دارند. مواد اولیه این گدان ها از مواد معدنی است که با محیط زیست سازگار می باشد و هیچ گونه آسیبی به محیط وارد نمی کند. بتن مورد استفاده در این گلدان ها از نوع بتن مسلح می باشد. مسلح کردن بتن روشی برای افزایش خاصیت کششی آن است. بتن موجب مقاومت گلدان در برابر ضربات و آسیب می شود. 
گلدان های بتنی موجب رشد بهتر گل و گیاه می شود. این گلدان ها در فصول گرم سال به عنوان عایق حرارتی عمل می کنند. آفتاب، بتن و خاک داخل گلدان را گرم می کند در نتیجه بتن، خاک را در دمای مناسب نگهداری می کند. گلدان های بتنی برای گیاهانی که برای رشد به گرمای زیادی نیاز دارند بهترین گزینه می باشند. این گلدان ها در فصول سرد سال یخ نمی زنند و از این طریق مانع از یخ زدگی ریشه گیاهان می شوند. گلدان های بتنی طول عمر بالایی دارند و به نسبت سایر گلدان ها دیر تر دچار خرابی می شوند در نتیجه می توان گفت خرید این گلدان ها برای مشتریان عزیز مقرون به صرفه می باشد.
۱۴ بازديد
۰ ۰

گلدان بتنی
قیمت گلدان بتنی در قزوین

قیمت گلدان بتنی در قزوین با توجه به ابعاد، طرح، جنس و... تعیین می شود. مجموعه آکوپارک با سال ها تجربه در زمینه فروش انواع مختلفی از گلدان های بتنی فعالیت می کند. شما می توانید این محصول را در مناسب ترین قیمت از این گروه خریداری نمایید. 
گلدان بتنی یکی از انواع گلدان های شهری است که نقش مهمی در زیباسازی فضایی شهر ایفا می کند. گلدان های بتنی دوام و استحکام بالایی دارند و در برابر شرایط جوی مختلف مقاوم می باشند به همین دلیل این گلدان ها اغلب در فضاهای باز مورد استفاده قرار می گیرند. گلدان بتنی یا گلدان های صخره ای دارای طرح های استاندارد و زیبایی هستند. این گلدان ها ابعاد و اندازه های متفاوتی دارند بنابراین این امکان را به مشتریان عزیز می دهند تا متناسب با فضای مورد نظر خود آنها را انتخاب و خریداری نمایند. 

کاربرد گلدان های بتنی 

گلدان های بتنی به منظور کاشت گل های طبیعی و مصنوعی مورد استفاده قرار می گیرند. این گلدان ها از مهم ترین و پرکاربردترین مبلمان شهری تزئینی می باشند و با ظاهر زیبای خود موجب افزایش جذابیت شهر می شوند.همچنین از گلدان های بتنی می توان به عنوان مانع ترافیکی استفاده کرد و آنها را در مقابل درب ساختمان های تجاری و مسکونی قرار داد تا از پارک خودرو های دیگر جلوگیری کنند. گلدان های بتنی علاوه بر زیبایی بصری، هویت بخش بوده و سلیقه ی فرهنگی یک شهر را نشان می دهند. گلدان های بتنی اغلب جنبه تزئینی دارند و در طرح ها و نقش های زیبایی تولید می شوند. از این گلدان ها می توان به منظور زیبایی بیشتر در پارک ها، فضای سبز، باغ ها، ویلاهای شخصی، میادین و... استفاده کرد.
۱۴ بازديد
۰ ۰

 گلدان بتنی

ساخت گلدان بتنی بزرگ

گلدان بتنی با نام های دیگری همچون گلدان پارکی، گلدان صخره ای در بازار به فروش می رسد. گلدان بتنی یکی از تجهیزات شهری است که به منظور کاشت گل های طبیعی و مصنوعی مورد استفاده قرار می گیرد. در ساخت گلدان بتنی از بتن استفاده می کنند. بتن ترکیبی از آب و سیمان است به منظور مقاوم سازی و کشسانی درون قالب های سازنده این گلدان ها شبکه های توری یا میلگرد قرار می گیرد تا دوام و عمر گلدان های بتنی را بیشتر کند. مسلح کرن بتن روشی برای افزایش خاصیت کششی آن است. 
در ساخت گلدان بتنی بزرگ ابتدا بتن و آب را مطابق با نسبت هایی که بر روی بسته بتن نوشته شده است با یکدیگر مخلوط می کنند. قبل از ریختن بتن در قالب باید تمام کلوخ ها و تکه های درشت از بتن جدا شود. بتن را درون قالب های مخصوص می ریزند و به مدت یک روز کامل به بتن اجازه خشک شدن می دهند. بعد از خشک شدن بتن آن را از قالب جدا می کنند سپس روی گلدان را با سنگ های زیبا، شیشه های تزئینی و... تزئین می کنند. برای رنگ کردن گلدان بتنی بزرگ باید از رنگ الکترواستاتیک استفاده شود. رنگ الکترواستاتیک ضدلکه می باشد و در صورت آلودگی به راحتی شسته می شود. 
۱۶ بازديد
۰ ۰

المان شهری
میز شطرنج بتنی بزرگ

میز شطرنج بتنی بزرگ در بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در گروه آکوپارک به فروش می رسد. جهت کسب اطلاعات بیشتر از نحوه سفارش و قیمت محصول می توانید با شماره تلفن های درج شده در صفحه ارتباط با ما تماس برقرار نمایید. 

میز شطرنج بتنی بزرگ چیست

از پرکاربردترین لوازم ورزشی در پارک ها می توان به میز شطرنج بتنی بزرگ اشاره کرد. میزهای شطرنج به منظور ترویج فرهنگ ورزش و تندرستی در پارک ها و مکان های عمومی قرار داده می شود. بازی شطرنج یک بازی مهیج برای تمامی سنین است. این بازی افراد را تشویق می کند تا در یک محیط اجتماعی در مورد ایده های هوشمندانه خود بحث کنند. میز شطرنج با استفاده از متریال های مختلفی همچون چوب، فلز، بتن، سیمان و... ساخته می شود. میزهای شطرنج بتنی به دلیل آنکه از دوام و استحکام زیادی برخورداند بیشتر مورد توجه عموم مردم قرار گرفته اند. در ساخت این نوع میز ها از بتن با عیار 400 کیلوگرم استفاده شده است. بتن ترکیبی از آب و سیمان است. بتن مورد استفاده در این نوع میز ها موجب افزایش دوام و مقاومت آنها در برابر ضربه و آسیب می شود.