پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

آرشیو آذر ماه 1401

تولید و فروش انواع مبلمان شهری و پارکی

۱۳ بازديد
۰ ۰

پایه چراغ خیابانی

قیمت پایه چراغ خیابانی 6 متری


قیمت پایه چراغ خیابانی 6 متری با توجه به عوامل مختلفی از جمله نوع رنگ، نوع پوشش، نوع و ضخامت ورق مورد استفاده، کیفیت رنگ، نوع و کیفیت خمکاری و... تعیین می شود. مجموعه آکوپارک از بهترین و معتبر ترین مراکزی است که پایه چراغ خیابانی 6 متری را در بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به مشتریان عزیز عرضه می کند. متقاضیان گرامی در صورت نیاز به خرید این محصول می توانند با همکاران ما از طریق شماره تلفن های مندرج درصفحه ارتباط با ما تماس برقرار نمایند. 

پایه چراغ خیابانی 6 متری

پایه چراغ خیابانی 6 متری یکی از انواع پایه چراغ های خیابانی است که به منظور تامین روشنایی در سطح شهر مورد استفاده قرار می گیرد. پایه چراغ خیابانی از اصلی ترین سازه های روشنایی شهری می باشند که از دیرباز مورد توجه مدیران شهری قرار گرفته اند. این سازه های روشنایی قابل نصب در پارک ها، خیابان ها، معابر، پیاده روها و... می باشند. پایه چراغ های خیابانی علاوه بر روشنایی، امنیت مکان های ذکر شده را نیز در هنگام تاریکی تامین می کنند. پایه چراغ های خیابانی 6 متری ظاهری شبیه به سایر پایه چراغ های خیابانی دارند اما مهم ترین تفاوت آنها در دستک نگهدارنده پروژکتور می باشد. پایه چراغ خیابانی  6 متری در طرح ها و مدل های مختلفی تولید می شوند بنابراین این امکان را به مشتریان عزیز می دهند تا متناسب با نیاز خود آنها را خریداری نمایند.
۱۲ بازديد
۰ ۰

پایه چراغ خیابانی
لیست قیمت پایه چراغ خیابانی 1401

لیست قیمت پایه چراغ خیابانی 1401 را می توانید از همکاران ما در گروه آکوپارک از طریق شماره تلفن های مندرج در سایت دریافت نمایید. پایه چراغ خیابانی در قیمت های مختلفی در بازار به فروش می رسد. ارتفاع، نوع ورق مورد استفاده، ضخامت ورق به کار رفته، نوع رنگ، نوع پوشش، نوع و کیفیت خمکاری و... از مهم ترین عوامل موثر در قیمت پایه چراغ های خیابانی به شمار می آیند. مجموعه آکوپارک با سال ها تجربه در زمنیه فروش انواع مختلفی از پایه چراغ های خیابانی فعالیت می کند. این مجموعه پایه چراغ خیابانی را به نسبت سایر مراکز ارائه دهنده این محصول در ارزانترین قیمت به مشتریان عزیز عرضه می کند. 

پایه چراغ خیابانی چیست

پایه چراغ خیابانی سازه ای فلزی است که در ارتفاعات مختلفی همچون 6 متری ، 9 متری و 12 متری ساخته می شود. پایه چراغ های خیابانی به همراه یک دستک در فواصل معینی از یکدیگر در سطح شهر نصب می شوند. پایه چراغ خیابانی به منظور تامین روشنایی در خیابان ها، معابر، جاده ها، پارک ها، پیاده روها، فضای سبز و... مورد استفاده قرار می گیرند. پایه چراغ های خیابانی ظاهری شبیه به یکدیگر دارند و تفاوت اصلی آنها در براکت یا دستک نگهدارنده پروژکتور می باشد که قابل تولید در دو نوع یک طرفه و دو طرفه است. پوشش پایه چاغ های خیابانی می تواند از نوع گالوانیزه گرم، رنگ الکترواستاتیک، رنگ اپوکسی و... باشد. هر کدام از پوشش های ذکر شده، از پایه چراغ در برابر رطوبت محافظت می کند و مانع از زنگ زدگی آن می شود.
۱۳ بازديد
۰ ۰

برج نوری

قیمت برج روشنایی 18 متری

قیمت برج روشنایی 18 متری با توجه به ارتفاع برج، اندازه و نوع سبد برج، تعداد و نوع پروژکتور، نوع فوندانسیون و... تعیین می شود. برج روشنایی 18 متری در مدل ها و طرح های مختلفی تولید می شود بنابراین نمی توان نرخ ثابت و معینی را برای آنها در نظر گرفت. مجموعه آکوپارک پارک با سال ها تجربه در زمینه فروش انواع مختلفی از برج های روشنایی سعی دارد این محصول را در بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به مشتریان عزیز عرضه کند. شما می توانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از قیمت و نحوه سفارش با شماره تلفن های درج شده در سایت ارتباط برقرار نمایید. 

برج روشنایی 18 متری

همانطور که از نام این محصول نمایان است برج روشنایی 18 متری در ارتفاع 18 متری از زمین ساخته می شود. این سازه نوری در جهت روشنایی و نورپردازی محوطه های وسیع مورد استفاده قرار می گیرد. برج نوری 18 متری از جنس فلز می باشد که با پوشش گالوانیزه گرم پوشش دهی شده است. گالوانیزه گرم موجب دوام و مقاومت این سازه در برابر رطوبت و زنگ زدگی می شود. برج روشنایی 18 متری به کمک پروژکتورهایی که بر روی آن نصب شده است اقدام به روشنایی محیط می کند. بر روی برج های نوری می توان حداکثر 36 عدد پروژکتور نصب کرد.
۱۵ بازديد
۰ ۰
پایه چراغ پارکی

قیمت پایه چراغ 9 متری


قیمت پایه چراغ 9 متری با توجه به نوع رنگ، نوع پوشش، ضخامت ورق مورد استفاده، جنس ورق به کار رفته و... تعیین می شود. مجموعه آکوپارک یکی از بهترین و معتبر ترین مراکزی است که پایه چراغ های خیابانی 9 متری را در بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به مشتریان عزیز عرضه می کند. شما می توانید جهت استعلام از قیمت و نحوه خرید با همکاران ما از طریق شماره تلفن های درج شده در سایت ارتباط برقرار نمایید.

پایه چراغ 9 متری چیست

پایه چراغ خیابانی 9 متری یکی از پرکاربردترین ابزارهای روشنایی می باشد که توسط شهرداری ها ونهاد های وابسته به آنها در نقاط مختلفی از شهر نصب می شود. پایه چراغ خیابانی 9 متری نقش مهمی در نور پردازی خیابان ها، پارک ها، بزرگراه ها، اتوبان ها، جاده ها، پیاده روها، مراکز تفریحی، مراکز صنعتی، مجتمع های مسکونی و... ایفا می کند. این پایه های روشنایی از جنس فولاد ST37 می باشند و دوام و مقاومت بالایی در برابر عوامل محیطی مختلف دارند. چراغ های مورد استفاده در این نوع پایه های روشنایی بسته به ارتفاع پایه، نوع پایه، نوع پروژه، لوکس نوری مورد نیاز و شرایط آب و هوایی متفاوت می باشد. پایه چراغ خیابانی 9 متری در مدل ها و طرح های مختلفی قابل تولید می باشند بنابراین این امکان را به مشتریان عزیز می دهند تا متناسب با نیاز خود آنها را خریداری نمایند.
۱۳ بازديد
۰ ۰

نیمکت چدنی
قیمت نیمکت چدنی

قیمت نیمکت چدنی به دلیل  استفاده از چدن خالص در سارختارشان به نسبت سایر نیمکت ها بیشتر است. ابعاد، تعداد سفارش، نوع طراحی و... از جمله عواملی هستند که می توانند در تعیین قیمت نیمکت های چدنی تاثیر گذار باشند. مجموعه آکوپارک یکی از بهترین و معتبر ترین مراکزی است که در زمینه فروش انواع مختلفی از نیمکت های پارکی به ویژه نیمکت چدنی فعالیت می کند. شما متقاضیان عزیز می توانید نیمکت چدنی را در بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت از این گروه خریداری نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر از نحوه سفارش و قیمت محصول با شماره تلفن های درج شده در سایت ارتباط برقرار نمایید. 

نیمکت چدنی چیست

از دیر باز نیمکت ها محلی برای نشستن و استراحت کردن به شمار می آمدند. نیمکت های مورد استفاده در سطح شهر در طرح ها و جنس های مختلفی تولید می شوند که در این میان نیمکت های چدنی از محبوبیت بیشتری برخوردارند. نیمکت های چدنی در مقایسه با سایر نیمکت ها از ویژگی های خاصی برخوردارند. این نیمکت ها دارای بالاترین درجه از کیفیت و مرغوبیت می باشند. نیمکت های چدنی برخلاف سایر نیمکت ها دارای گوشه های تیز و برنده ای نمی باشند. این نیمکت ها به دلیل استفاده از انحنا در قسمت های چدنی محصولی کاملا استاندارد و ایمن می باشند. تمام قطعات نیمکت چدنی با استفاده از جوش سرتاسری CO2 جوشکاری شده است. 
نیمکت های چدنی وزن زیادی دارند بنابراین به راحتی بر روی زمین ثابت باقی می مانند و نیازی به نصب و اجرا ندارند. نیمکت های چدنی از پرکاربردترین و ضروری ترین تجهیزات شهری به حساب می ایند این نیمکت ها در بسیاری از مکان ها از جمله پارک ها، ویلاها، باغ ها، محوطه بیمارستان ها، حیاط دانشگاه ها، فضای سبز، تفرجگاه ها و... مورد استفاده قرار می گیرند. نیمکت های چدنی ظاهر زیبایی دارند و موجب زیباسازی فضای شهر می شوند.
۱۲ بازديد
۰ ۰

نیمکت CNC
فروش نیمکت CNC

فروش نیمکت CNC در بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در مجموعه آکوپارک انجام می شود. نیمکت ها از اصلی ترین اجزای مبلمان شهری به شمار می آیند که توسط شهرداری ها و نها های وابسته به آنها در نقاط مختلفی از شهر نصب می شوند و مورد استفاده تمامی شهروندان قرار می گیرند. نیمکت ها موجب زینت بخشی به فضای شهر می شوند و استراحتگاه مناسبی را برای افراد فراهم می کنند. نیمکت ها در جنس ها و طرح های مختلفی تولید می شوند. نیمکت های CNC یکی از انواع نیمکت های پارکی است که از تنوع زیادی برخوردار می باشد. نشیمنگاه این نیمکت ها می تواند از جنس فلز، چوب و یا چوب پلاست باشد. نیمکت های CNC مقاومت بالایی دربرابر عوامل محیطی دارند و از طول عمر زیادی برخوردارند.

ساخت نیمکت CNC

در تولید نیمکت های CNC از ورق فولادی ST37 با ضخامت 4 الی 6 استفاده می شود. ورق فولادی دوام و مقاومت بالایی در برابر خم شدن و کج شدن دارد و بهترین گزینه در تولید نیمکت های CNC به شمار می آید. پروسه تولید نیمکت های CNC بسیار دقیق و حساس است و به دستگاه های برشکاری دقیق نیاز دارد تا شکل بغلی قطعات برش شده زیبا، دقیق و با کمترین پرتی انجام شود. برش قطعات نیمکت CNC توسط دستگاه برش CNC پلاسما انجام می شود. لبه های برش شده ورق های فولادی بسیار تمیز می باشد به طوری که به سنگزنی و تمیز کاری نیازی ندارند.
۱۳ بازديد
۰ ۰

نیمکت فلزی
فروش نیمکت فلزی

فروش نیمکت فلزی در مجموعه آکوپارک صورت می گیرد. نیمکت های فلزی از جمله پرکاربرد ترین نیمکت ها در مناطق شهری هستند. نیمکت های آلومینیومی، نیمکت های چدنی، نیمکت های استیل، نیمکت های آهنی نمونه هایی از نیمکت های فلزی هستند که در بالاترین کیفیت تولید می شوند. هدف از ساخت نیمکت ها رفاه و آسایش شهروندان می باشد. با نصب نیمکت های فلزی در سطح شهر می توان در حفظ سلامتی و آرامش افراد جامعه موثر بود. نیمکت های فلزی دارای تنوع زیادی از نظر طرح و رنگ می باشند.
 نیمکت های فلزی مقاومت بالایی در برابر ضربه دارند و قادر به تحمل وزن و فشار زیادی می باشند. نیمکت های فلزی به دلیل امکان نشستن نفرات بیشتر بر روی آنها، استحکام و مقاومت، عدم لغزش و ایجاد فضای صمیمانه تر در فضای باز و... مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته اند. مجموعه آکوپارک با سال ها تجربه در زمینه فروش انواع مختلفی از نیمکت های فلزی فعالیت می کند. شما می توانید نیمکت فلزی مورد نظر خو را در بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت از این گروه خریداری نمایید. جهت دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ها درج شده در سایت ارتباط برقرار نمایید.
۱۲ بازديد
۰ ۰

نیمکت فلزی
قیمت نیمکت فلزی باغی

قیمت نیمکت فلزی باغی با یکدیگر متفاوت می باشد بنابراین نمی توان قیمت واحدی را برای آنها در نظر گرفت. قیمت نیمکت فلزی باغی به عواملی همچون نوع طراحی، نوع و ضخامت لوله مورد استفاده، نوع مونتاژ، نوع رنگ، نوع نشیمنگاه، میزان برشکاری ورق، تعداد سفارش و... بستگی دارد. مجموعه آکوپارک با سال ها تجربه کوشیده است با رعایت اصل مشتری مداری نیمکت های فلزی باغی را در بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به مشتریان عزیز عرضه نماید. شما می توانید جهت استعلام از قیمت و نحوه سفارش نیمکت فلزی باغی با همکاران ما از طریق شماره تلفن های مندرج در صفحه ارتباط با ما تماس برقرار نمایید. 

نیمکت فلزی باغی

نیمکت فلزی باغی از تجهیزات ضروری در باغ ها به شمار می آید. نیمکت فلزی باغی به فضای باغ زیبایی خاصی می بخشد. این نیمکت ها در طرح ها و مدل های مختلفی تولید می شوند و به نظم دهی بیشتر باغ کمک می کنند. نیمکت فلزی باغی با استفاده از فلزات مختلفی همچون استیل، آهن، آلومینیوم و... ساخته می شوند. نیمکت های فلزی باغی اغلب در فضاهای باز مورد استفاده قرار می گیرند بنابراین باید با استفاده از مرغوب ترین و با کیفیت ترین مواد ساخته شوند تا در برابر شرایط جوی مختلف مقاومت خوبی از خود نشان دهند. 
نیمکت های فلزی باغی مقاومت بالایی در برابر رطوبت دارند و دچار زنگ زدگی نمی شوند. نیمکت های فلزی باغی که از فلز آلومینیوم ساخته شده اند وزن پایینی دارند بنابراین به راحتی می توان آنها را حمل و جابه جا کرد. نیمکت های آهنی در مقایسه با نیمکت های آلومینیومی وزن سنگینی دارند و در برابر وزش بادهای شدید ثابت می مانند.
۱۴ بازديد
۰ ۰

نیمکت پارکی
انواع نیمکت چوبی

امروزه نیمکت های بسیاری در پارک ها مشاهده می شود که در جنس ها و مدل های مختلفی ساخته شده اند. نیمکت پارکی چوبی نیز نمونه ای از این نیمکت ها می باشد. این نیمکت ها اغلب برای سالمندان، کودکان و مادرانی که به پارک می آیند ساخته شده اند تا بر روی آن بنشینند و استراحت نمایند. نیمکت های پارکی باید به گونه ای انتخاب شوند که با محیط اطراف همخوانی و هماهنگی داشته باشند. در انتخاب نیمکت های چوبی باید به مواردی همچون زیبایی ظاهری، ایمن بودن، هماهنگی با محیط، اقتصادی بودن، کاربردی بودن، میزان راحتی و... توجه شود. نیمکت های چوبی تنوع زیادی دارند و در طرح ها و اشکال مختلفی تولید می شوند. این نیمکت ها به دلیل آنکه از جنس چوب می باشند ظاهر زیبا و جذابی را به محیط می بخشند. در ساخت نیمکت چوبی از چوب های مختلفی از جمله ساج، چوب درخت سرو، کاج و... استفاده می کنند.

قیمت نیمکت چوبی

قیمت نیمکت چوبی به نوع چوب مورد استفاده، طرح نیمکت، ابعاد و اندازه نیمکت، برش های چوب و... بستگی دارد. مجموعه آکوپارک با سال ها تجربه در زمینه فروش انواع مختلفی از نیمکت های چوبی فعالیت می کند. شما می توانید نیمکت های چوبی را متناسب با نیاز خود در بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت از این گروه خریداری نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر از نحوه خرید و قیمت محصول با کارشناسان ما از طریق شماره تلفن های درج شده در سایت ارتباط برقرار نمایید.
۱۱ بازديد
۰ ۰

نیمکت پارکی
نیمکت چوب پلاست

نیمکت چوب پلاست یکی دیگر از انواع نیمکت هاست که با استفاده از مرغوب ترین و با کیفیت ترین مواد ساخته می شود. نیمکت های چوب پلاست کاربرد زیادی دارد از این نیمکت ها می توان به منظور نشستن و استراحت کردن در پیاده روها، پارک ها، مراکز خرید، فضای سبز و... استفاده کرد. این محصول مزایای زیادی دارد و در طرح ها و مدل های مختلف قابل تولید می باشد. نیمکت های چوب پلاست از پروفیل چوب پلاستیک ساخته می شوند و دوام و مقاومت بالایی در برابر عوامل محیطی دارند. نیمکت چوب پلاست از مهم ترین  پرکاربرد ترین تجهیزات در فضای باز به شمار می آید. این محصول علاوه بر تامین نیاز شهروندان موجب زیباسازی فضای شهر می شود. 

جنس نیمکت چوب پلاست

نیمکت های چوب پلاست ظاهری شبیه به چوب دارند و از ترکیب پودر چوب، ترموپلاستیک ها و مواد افزودنی ساخته می شوند. مواد افزودنی خود شامل رنگ دهنده ها، تثبیت کننده های UV، جفت کننده ها، فوم کننده ها و روان کننده ها می باشد. مقدار مواد افزودنی در ترکیب چوب پلاست با توجه به کاربرد چوب پلاست متغیر می باشد.