جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

آرشیو اردیبهشت ماه 1402

تولید و فروش انواع مبلمان شهری و پارکی

۱۰ بازديد
۰ ۰

مجموعه بازی پلی اتیلن
صادرات مجموعه بازی پلی اتیلن

صادرات مجموعه بازی پلی اتیلن توسط  مجموعه آکوپارک صورت می گیرد. مجموعه آکوپارک یکی از بهترین و معتبرترین مراکزی است که با سال ها تجربه در زمینه فروش انواع مبلمان شهری به ویژه  مجموعه بازی پلی اتیلن فعالیت می کند. این مجموعه علاوه بر فروش در بازارهای داخلی محصولات خود را به کشوهای همسایه نظیر عراق صادر می کند. شما مشتریان عزیز جهت کسب اطلاعات بیشتر از نحوه سفارش و قیمت محصول می توانید با همکاران ما از طریق شماره تلفن های مندرج در صفحه ارتباط با ما تماس حاصل نمایید.

مجموعه بازی پلی اتیلن

از قسمت های جذاب و هیجان انگیز پارک ها می توان به مجموعه بازی پلی اتیلن اشاره کرد. این تجهیزات متشکل از قطعاتی همچون تاب، سرسره، ایستگاه بازی، الاکلنگ و... می باشد. وسایل بازی پلی اتیلن به منظور بازی و سرگرمی کودکان طراحی و تولید شده است. انرژی کودکان در اثر بازی با این وسایل تخلیه می شود و این امر موجب شادابی آنها می گردد. این تجهیزات در طرح ها و مدل های متنوعی تولید می شوند. در طراحی و ساخت مجموعه بازی پلی اتیلن از اشکال مختلفی همچون میوه، حیوانات، شخصیت های کارتونی و... استفاده شده است. مجموعه بازی پلی اتیلن در بسیاری از مکان های عمومی و خصوصی از قبیل پارک ها، حیاط مهد کودک ها، محوطه ویلاها و... قابل استفاده می باشد.
۱۲ بازديد
۰ ۰

گلدان بتنی
خرید گلدان بتنی خیابانی

خرید گلدان بتنی خیابانی از مجموعه آکوپارک برای مشتریان عزیز امکان پذیر می باشد. گلدان بتنی خیابانی یکی از پرفروش ترین محصولات این مجموعه می باشد که در بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به مشتریان عزیز عرضه می شود. گلدان بتنی خیابانی از تجهیزات شهری محسوب می شود. این گلدان ها مقاومت بالایی در برابر رطوبت دارند و دچار خرابی و پوسیدگی نمی شوند. گلدان بتنی خیابانی از جنس بتن می باشد. بتن از ترکیب آب و سیمان حاصل و در تولید بسیاری از محصولات به کار برده می شود. بتن مورد استفاده در ساخت گلدان های بتنی از نوع بتن مسلح می باشد. مسلح کردن بتن شیوه ای برای افزایش خاصیت کشسانی آن است. گلدان های بتنی در شکل های مختلفی همچون مستطیلی، مربعی و دایره ای در بازار به فروش می رسند.
۱۰ بازديد
۰ ۰

گلدان بتنی
گلدان بتنی زیر قیمت بازار

گلدان بتنی زیر قیمت بازار در مجموعه آکوپارک به فروش می رسد. قیمت گلدان بتنی به عوامل زیادی از قبیل ابعاد و اندازه، نوع طراحی، جنس و کیفیت مواد سازنده و... بستگی دار. از دیگر عوامل موثر در تعیین قیمت گلدان بتنی می توان به تعداد سفارش این محصول اشاره کرد. مجموعه آکوپارک تخفیفات ویژه و اسنتثنایی را برای مشتریان عزیزی که گلدان بتنی را به صورت عمده خریداری نمایند در نظر گرفته است. شما مشتریان عزیز در صرت تمایل به خرید این محصول می توانید با همکاران ما از طریق شماره تلفن های درج شده در سایت ارتباط برقرار نمایید.

گلدان بتنی

گلدان بتنی از جمله پرکاربردترین تجهیزات شهری است که در جهت کاشت گل و گیاه طبیعی و مصنوعی مورد استفاده قرار می گیرد. گلدان بتنی با نام دیگری همچون گلدان پارکی یا گلدان صخره ای در بازار شناخته می شود. این گلدان ها قابل استفاده در تمامی سطوح چه صاف و چه شیب دار می باشند. گلدان های بتنی از مزایای بسیاری برخوردارند به همین دلیل مورد استقبال افراد بسیاری قرار گرفته اند. در سطح زیرین این گلدان ها سوراخ های ریز متعددی تعبیه شده است که موجب خروج آب اضافی از گلدان می شود و بدین طریق از پوسیدگی ریشه گیاه جلوگیری می کند.
۱۳ بازديد
۰ ۰

برج نوری
برج نوری زیر قیمت بازار

برج نوری زیر قیمت بازار توسط مجموعه آکوپارک به مشتریان عزیز عرضه می شود. برج نوری با توجه به پارامترهای زیادی همچون ارتفاع، نوع طراحی، جنس و ضخامت ورق مورد استفاده، نوع پوشش، تعداد سفارش و... قیمت گذاری می شود. مجموعه آکوپارک با سال ها تجربه در زمینه فروش انواع مبلمان شهری به ویژه برج نوری فعالیت می کند. این مجموعه برج نوری را به نسبت سایر مراکز ارائه دهنده این محصول در ارزانترین قیمت به مشتریان عزیز عرضه می کند. شما متقاضیان عزیز در صورت تمایل به خرید این محصول می توانید با کارشناسان فروش ما از طریق شماره تلفن های درج شده در سایت ارتباط برقرار نمایید. 

برج نوری

برج نوری یکی از پایه های روشنایی شهری است که در جهت نورپردازی محوطه های وسیع همچون کارخانجات، اسکله ها، بنادر، پالایشگاه ها، پارک ها، نمایشگاه ها، میادین و... مورد استفاده قرار می گیرد. برج نوری علاوه بر روشنایی سهم بسزایی در تامین امنیت فضای شهری دارد. این سازه روشنایی موجب افزایش نظارت می شود و از فعالیت های جنایی و غیر قانونی مانند سرقت می کاهد. برج نوری نقش مهمی در زیباسازی چهره شهر ایفا می کند. برج نوری در ارتفاعات متداول بین 6 الی 70 متر تولید می شود. بدنه فلزی این برج ها به روش گالوانیزه گرم پوشش داده شده است و قطعات آن به صورت اورلپ مونتاژ می شود.