جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

آرشیو دی ماه 1401

تولید و فروش انواع مبلمان شهری و پارکی

۱۰ بازديد
۰ ۰

نیمکت فلزی

کارخانه تولید نیمکت فلزی

کارخانه تولید نیمکت فلزی مجهز به جدید ترین و پیشرفته ترین ماشین آلات می باشد. نیمکت فلزی با استفاده از بهترین و باکیفیت ترین مواد ساخته می شود. کارخانه تولید نیمکت فلزی این محصول را مطابق با استانداردهای روز دنیا طراحی و تولید می کند. نیمکت فلزی یکی از مهم ترین و پرکاربردترین تجهیزات شهری است که توسط شهرداری ها و نهادهای وابسته به آن در نقاط مختلفی از شهر نصب می شود. نیمکت فلزی از بادوام ترین و مستحکم ترین انواع نیمکت های پارکی است که بنا به موقعیت جغرافیایی و شرایط آب و هوایی در طرح ها و مدل های متنوعی تولید می شود.
نیمکت فلزی به منظور آرامش و راحتی شهروندان در بسیاری از مکان های عمومی و خصوصی از جمله پیاده روها، پارک ها، خیابان ها، فضای سبز، محوطه ادارات، محوطه بیمارستان ها، حیاط مدارس و... مورد استفاده قرار می گیرد. این نیمکت ها علاوه بر آسایش شهروندان موجب زیباسازی چهره شهر می شوند. نیمکت فلزی قابل رنگ آمیزی می باشد. استفاده از نیمکت فلزی رنگی در سطح شهر می تواند موجب ایجاد نشاط و شادی در افراد شود. 

ویژگی نیمکت فلزی

  • در برابر رطوبت مقاوم بوده و دچار زنگ زدگی نمی شود.
  • قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای دارد.
  • در برابرشرایط جوی مختلف نظیر باران، برف، سرما و... مقاوم می باشد.
  • در مقابل تابش مستقیم نور خورشید دچار تغییر رنگ و تغییر فرم نمی شود.
  • در برابر ضربات و صدمات جانبی مقاومت بالایی دارد.
  • قابل رنگ آمیزی بوده و در رنگ های متنوعی تولید می شود.
  • وزن بالایی دارد بنابراین احتمال سرقت در آنها پایین می باشد.
۹ بازديد
۰ ۰

نیمکت فلزی
صادرات نیمکت فلزی

صادرات نیمکت فلزی در مجموعه آکوپارک صورت می گیرد. این مجموعه نیمکت فلزی را در بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به بازارهای داخلی و جهانی عرضه می کند. نیمکت فلزی از پرکاربردترین اجزای مبلمان شهری است که در جهت رفاه و آسایش شهروندان در سطح شهر نصب می شود. نیمکت فلزی بنا به موقعیت جعرافیایی و شرایط آب و هوایی در طرح ها و مدل های متنوعی تولد می شود. نیمکت فلزی را می توان در ترکیب با سایر متریال ها همچون چوب، بتن، سنگ و... طراحی و تولید کرد. نیمکت فلزی با استفاده ا زمرغوب ترین و باکیفیت ترین مواد ساخته می شود و از دوام و مقاومت بالایی برخوردار است. نیمکت فلزی بسته به کاربردی که دارد در بسیاری از مکان ها از جمله فضای سبز، تفرجگاه ها، پارک ها، پیاده روها، خیابان ها، محوطه دانشگاه ها، حیاط مدارس، محوطه بیمارستان ها و.... مورد استفاده قرار می گیرد. 

ویژگی نیمکت فلزی

  • وزن زیادی دارند بنابراین احتمال سرقت در آنها پایین می باشد.
  • در برابر ضربات و صدمات جانبی مقاومت بالایی دارد.
  • از قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای برخوردار است.
  • در مقابل رطوبت و زنگ زدگی مقاوم می باشد.
  • قابل رنگ آمیزی بوده و در طرح ها و مدل های متنوعی تولید می شود.
  • هزینه تعمیر و نگهداری پایینی دارد.
  • به راحتی قابل نصب و جاگذاری می باشد.
۱۴ بازديد
۰ ۰

نیمکت فلزی
تولید کننده نیمکت فلزی

نیمکت فلزی مطابق با استانداردهای روز دنیا طراحی و تولید می شود. در تولید نیمکت های فلزی از مدرن ترین و پیشرفته ترین ماشین آلات استفاده شده است. این نیمکت ها با استفاده از مرغوب ترین و باکیفیت ترین مواد ساخته شده اند به همین دلیل از مقاومت بالایی در برابرعوامل محیطی مختلف برخوردارند. مقاومت بالای نیمکت های فلزی موجب گشته تا بتوان از آنها در بسیاری از فضاهای باز از جمله پارک ها، فضای سبز، باغ ها، ویلاها، محوطه ادارات، محوطه بیمارستان ها، تفرجگاه ها و... استفاده کرد. نیمکت فلزی با توجه به موقعیت جغرافیایی و شرایط آب و هوایی در طرح ها و مدل های متنوعی تولید می شود. این نیمکت ها را می توان در ترکیب با سایر متریال ها همچون چوب، بتن، سنگ و ... طراحی و تولید کرد.
 نوع نشیمنگاه نیمکت فلزی بنا به درخواست مشتری می تواند از جنس فلز، چوب و یا چوب پلاست باشد. مهم ترین اصل در طراحی نیمکت فلزی راحت بودن آن است. نیمکت های فلزی باید به گونه ای طراحی و تولید شوند که فرد در صورت نشستن مداوم بر روی آن احساس اذیت و خستگی نکند. نیمکت های فلزی در رنگ های متنوعی تولید می شوند. رنگ این نیمکت ها باید متناسب با سایر اجزای مبلمان شهری همچون سطل زباله ها، آبنماها، گلدان ها و... انتخاب شود. در طراحی و ساخت نیمکت های فلزی باید به نکاتی از جمله نوع نشیمنگاه، ارتفاع نیمکت، عمق کفی، ارتفاع تکیه گاه، زاویه سطح نشیمنگاه، پهنای کفی و... توجه شود تا در نهایت محصولی با کیفیت و مطلوب تولید گردد.
۱۲ بازديد
۰ ۰

نیمکت فلزی
سازنده نیمکت فلزی

سازنده نیمکت فلزی با استفاده از جدید ترین و پیشرفته ترین ماشین آلات اقدام به طراحی و تولید این محصول می نماید. نیمکت فلزی یکی از پرکاربردترین تجهیزات شهری است که به منظور رفاه و آسایش شهروندان در نقاط مختلفی از شهر نصب می شود. نیمکت های فلزی اغلب در فضاهای باز مورد استفاده قرار می گیرند به هین دلیل از بالاترین درجه کیفیت و مرغوبیت برخوردارند. 
در چیدمان نیمکت های فلزی در سطح شهر باید این نکته را در نظر گرفت که نیمکت باید فاصله مناسبی با فضای اطراف علی الخصوص سطل زباله داشته باشد. رعایت این مسئله موجب می شود تا بهداشت و سلامت افراد حفظ شود و آنها بتوانند ساعات خوبی را در فضای باز سپری کنند. نیمکت های فلزی قابل رنگ آمیزی می باشند. رنگ این نیمکت ها از نوع رنگ کوره ای الکترواستاتیک است که از دوام و مقاومت بالایی در برابر رطوبت و زنگ زدگی برخوردار می باشد. توصیه می شود در پارک ها و فضای سبز از نیمکت های فلزی به رنگ روشن استفاده شود زیرا این امر علاوه بر رفاه شهروندان موجب زیباسازی فضای شهر می شود.

کاربرد نیمکت فلزی

کاربرد نیمکت فلزی تنها محدود با پارک ها نمی شود بلکه از این نیمکت ها می توان در بسیاری از مکان های عمومی و خصوصی از جمله محوطه بیمارستان ها، تفرجگاه ها، باغ ها، ویلاها، محوطه ادارات، مقابل درب ورودی مراکز خرید، حیاط مدارس، محوطه دانشگاه ها و... استفاده کرد. نیمکت های فلزی یکی از ضروری ترین و پرکاربردترین مبلمان شهری می باشند که نقش مهمی در سلامت و احساس آرامش افراد جامعه ایفا می کنند.
۱۲ بازديد
۰ ۰

سطل زباله فلزی
کارخانه تولید سطل زباله فلزی

جهت خرید از کارخانه تولید سطل زباله فلزی می توانید با کارشناسان فروش ما در گروه آکوپارک تماس حاصل نمایید. سطل زباله فلزی یکی از پرکاربردترین و ضروری ترین تجهیزات پارکی است که به منظور پاکسازی محیط زیست و جلوگیری از انتشار آلودگی و شیوع بیماری در سطح شهر نصب می شود. این سطل زباله ها بسته به نوع محیط و مکان مورد استفاده در طرح ها و ظرفیت های مختلفی تولید می شوند. سطل زباله های فلزی با استفاده ازمرغوب ترین و باکیفیت ترین مواد ساخته می شوند و مقاومت بالایی در برابر عوامل محیطی مختلف دارند.
 سطل زباله فلزی به دلیل آنکه از مقاومت بالایی در برابر شرایط آب و هوایی مانند سرما، گرما، و... برخوردار است بهترین گزینه برای استفاده در فضای آزاد می باشد. ابعاد و اندازه سطل زباله های فلزی مورد استفاده در پارک ها و فضای سبز نباید زیاد بزرگ باشد. ظرفیت این سطل زباله ها باید به گونه ای باشد که در مدت زمان کوتاهی زباله ها تخلیه شوند تا مانع از آلودگی محیط اطراف شود.

ویژگی سطل زباله فلزی

  • به راحتی نصب و جاگذاری می شوند.
  • قابل رنگ آمیزی می باشند و در طرح ها و مدل های متنوعی تولید می شوند.
  • هزینه تعمیر و نگهداری پایینی دارند.
  • بدنه تمام فلزی و دوام و طول عمر بالایی دارند.
  • در برابر ضربات و صدمات جانبی مقاوم می باشند.
  • در مقابل شرایط جوی مختلف نظیر باران، برف، سرما، گرما و... مقاوم می باشند.
  • قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای دارند. 
۱۰ بازديد
۰ ۰

نیمکت فلزی
کارخانه تولید صندلی فلزی

جهت خرید از کارخانه تولید صندلی فلزی می توانید با همکاران ما در مجموعه آکوپارک تماس حاصل نمایید. مجموعه آکوپارک با سال ها تجربه در زمینه فروش صندلی فلزی فعالیت می کند. شما می توانید این محصول را در بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت از این گروه خریداری نمایید. جهت خرید کافی است با شماره تلفن های درج شده در سایت ارتباط برقرار نمایید.

صندلی فلزی چیست

صندلی فلزی یکی از انواع نیمکت های پارکی است که از انعطاف پذیری بالایی برخوردار می باشد. صندلی فلزی متناسب با موقعیت جغرافیایی و آب و هوایی در طرح ها و مدل های متنوعی تولید می شود. این محصول را می توان در ترکیب با سایر متریال ها همچون چوب، سنگ، بتن و... طراحی و تولید کرد. نیمکت فلزی با استفاده از مرغوب ترین و باکیفیت ترین مواد ساخته می شود و از دوام و مقاومت بالایی در برابر عوامل محیطی مختلف برخوردار می باشد. صندلی فلزی نقش مهمی در زیباسازی بسترعمومی شهری و ایجاد فضایی آرام برای استراحت کوتاه در فضای شهر ایجاد می نماید. نیمکت فلزی قابل رنگ آمیزی می باشد. رنگ این نیمکت ها باید به گونه ای باشد که در برابر سرما، گرما، بارندگی و... دچار زنگ زدگی نشود.
۱۳ بازديد
۰ ۰

پایه چراغ خیابانی

فروش پایه چراغ خیابانی چندوجهی

فروش پایه چراغ خیابانی چندوجهی در بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در گروه آکوپارک صورت می گیرد. پایه چراغ خیابانی چندوجهی سازه ای روشنایی است که در فواصل معین از یکدیگر در سطح شهر نصب می شوند. پایه چراغ خیابانی چندوجهی بهترین گزینه برای استفاده در فضاهایی با طول زیاد و عرض کم می باشند. پایه چراغ خیابانی چندوجهی در ارتفاعات مختلفی ساخته می شوند. ارتفاع این سازه روشنایی بین 3 الی 15 متر متغیر می باشد. این پایه چراغ ها از قطعات 6 متری ساخته می شوند که به صورت اورلپی به داخل یکدیگر می روند و سازه نهایی را تشکیل می دهند. پوشش این پایه چراغ ها به دو روش گالوانیزه گرم و رنگ صنعتی انجام می شود. گالوانیزه گرم در برابر اکسید شدن بدنه پایه از مقاومت بالایی برخوردارد است. حمل و جابه جایی این پایه چراغ ها به سهولت انجام می شود. 

انواع پایه چراغ خیابانی چندوجهی

پایه چراغ خیابانی چندوجهی در دو مدل ساده و دکوراتیو در بازار به فروش می رسد. پایه چراغ خیابانی چندوجهی ساده از چند قطعه با طول 6 متر ساخته شده است. این قطعات به روش اورلپ به یکدیگر متصل شده اند. این پایه چراغ ها دارای طرح های ساده و زیبایی هستند و از قیمت پایینی برخوردارند. پایه چراغ خیابانی چندوجهی دکوراتیو دارای ظاهری زیبا و منحصربه فرد است. این پایه ها از جنس آلومینیوم ریخته گری شده و یا چدن می باشند. این پایه چراغ ها از دوام و طول عمر زیادی برخوردارند و به نسبت پایه چراغ های چندوجهی ساده قیمت بالاتری دارند.
۱۴ بازديد
۰ ۰

پایه چراغ خیابانی

قیمت پایه چراغ خیابانی و پارکی

قیمت پایه چراغ خیابانی و پارکی در فروشگاه های معتبر در سراسر کشور متفاوت می باشد. پایه چراغ خیابانی و پارکی با توجه به عوامل تاثیر گذار زیادی از جمله ارتفاع پایه، نوع پوشش، جنس و ضخامت ورق مورد استفاده، وزن سازه، قطر ورقه و... قیمت گذاری می شوند. قیمت پایه چراغ خیابانی و پارکی در مجموعه آکوپارک به نسبت سایر مراکز ارائه دهنده این محصول مناسب و مقرون به صرفه می باشد. شما متقاضیان عزیز در صورت تمایل به خرید پایه چراغ خیابانی و پارکی می توانید با همکاران ما از طریق شماره تلفن های درج شده در سایت ارتباط برقرار نمایید.

پایه چراغ خیابانی و پارکی 

پایه چراغ خیابانی و پارکی یکی از ضروری ترین و مهم ترین تجهیزات شهری است که به منظور روشنایی و نور پردازی محیط مورد استفاده قرار می گیرد. این پایه چراغ ها در طرح ها و مدل های متنوعی در بازار به فروش می رسند. پایه چراغ خیابانی و پارکی در فواصل مشخصی از هم نصب می شوند و توسط چراغ هایی که بر روی آن تعبیه شده است به روشنایی محیط می پردازند. پایه چراغ خیابانی و پارکی از فولاد ST37 ساخته شده اند. این پایه های روشنایی به روش گالوانیزه گرم پوشش داده می شوند. گالوانیزه گرم فرآیندی است که در طی آن ورق آهن و فولاد با غوطه ور شدن در حمام روی مذاب در دمای 449 درجه سانتی گراد پوشش داده می شود.
۱۳ بازديد
۰ ۰

پایه چراغ خیابانی

قیمت پایه چراغ خیابانی 1401

قیمت پایه چراغ خیابانی 1401 با توجه به کیفیت بالای این محصول مناسب و مقرون به صرفه می باشد. پایه چراغ خیابانی بر اساس نوع رنگ، نوع پوشش، نوع طراحی، جنس و ضخامت ورق مورد استفاده، نوع خمکاری و... قیمت گذاری می شود. مجموعه آکوپارک یکی از معتبرترین مراکزی است که در زمینه فروش پایه چراغ خیابانی فعالیت می کند. این مجموعه سعی دارد پایه چراغ خیابانی را در بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به مشتریان عزیز عرضه نماید. مشتریان عزیز در صورت تمایل به خرید این محصول می توانند با همکاران ما در گروه آکوپارک از طریق شمار تلفن های درج شده در سایت تماس برقرار نمایند و از نحوه سفارش و قیمت محصول مطلع شوند.

پایه چراغ خیابانی

از گذشته تا کنون روشنایی خیابان ها و معابر از اهمیت بالایی برخورداربوده است. نور از مهم ترین عواملی است که در زیبایی محیط تاثیر بسزایی دارد. پایه چراغ خیابانی یکی از ضروری ترین تجهیزات شهری است که به منظور نورپردازی محیط های باریک با طول زیاد از جمله خیابان ها، اتوبان ها، بزرگره ها و... مورد استفاده قرار می گیرد. پایه چراغ های خیابنی در ارتفاعات مختلفی ساخته می شوند و در مدل های متنوعی در بازار به فروش می رسند. 
پایه چراغ های خیابانی از جنس فولادST37 می باشند. پوشش این پایه چراغ ها از نوع رنگ صنعتی و یا گالوانیزه گرم می باشد. پایه چراغ های خیابانی ظاهری شبیه به یکدیگر دارند و تفاوت اصلی آنها در براکت یا دستک نگهدارنده پروژکتور می باشد.  جنس و ضخامت لوله مورد استفاده در ساخت این پایه های روشنایی براساس ارتفاع آن تنظیم می شود. هر چه ارتفاع پایه چراغ بیشتر باشد لوله مورد استفاده قوی تر و ضخیم تر خواهد بود. پایه چراغ های خیابانی اغلب در ارتفاعات 6، 9، 12، 15 و 18 متر ساخته می شوند.
۱۴ بازديد
۰ ۰

برج نوری
برج نوری در سبزوار

فروش برج نوری در سبزوار در گروه آکوپارک صورت می گیرد. برج نوری یا دکل نوری یکی از مهم ترین و پرکاربردترین اجزای مبلمان شهری است که در ارتفاعات مختلفی ساخته می شود. برج نوری معمولا در ارتفاعات بین 12 تا 60 متر ساخته می شوند و نقش مهمی در روشنایی و نورپردازی فضای شهری ایفا می کنند. برج نوری توسط پروژکتورهایی که بر روی آن نصب شده است به روشنایی محیط می پردازد. پروژکتورهای مورد استفاده در برج های نوری می تواند از نوع بخار سدیم، بخار جیوه و یا بخار هلیوم باشد. بر روی هر برج نوری می توان حداکثر 36 عدد پروژکتور نصب کرد. بدنه این سازه از فلز می باشد که به روش گالوانیزه گرم پوش داده می شود. گالوانیزه گرم فرآیندی است که در طی آن ورق فولاد و آهن با غوطه ور شدن در حمام روی مذاب پوشش داده می شود. گالوانیزه گرم از بدنه برج نوری در برابر رطوبت وزنگ زدگی محافظت می کند. 

قطعات تشکیل دهنده برج نوری

برج نوری از قطعاتی همچون میله برق گیر، چراغ چشمک زن، تابلو برق، سیم بکسل، الکتروموتور، گیربکس و... ساخته شده است. چراغ چشمک زن این برج موجب دیده شدن برج نوری توسط خلبانان می شود. میله برق گیر تعبیه شده در بالای برج نوری از دکل در برابر صاعقه و رعد و برق محافظت می کند. برج نوری مجهز به سیستم کنترل و فرمان است که به منظور بالا و پایین کردن هد مورد استفاده قرار می گیرد.